Bland bovar och banditer

Jag har i princip haft långhelg sedan fredags förra veckan. Förutom måndag då, för då var vi på vandring och så jobbade jag. Och imorgon inleds kristi himmels. Härligt härligt. Kollade skolmailen idag också och fick veta att jag kommit med till Tanzania-resan för mitt 100p projekt. Det kändes skojs. Fast å andra sidan har jag kommit med för kostym till musikalen också, så nu blir det svårt och välja. Men jag har helgen på mig att bestämma mig.

Imorgon ska jag till Gubbängen och hjälpa tillpå pudelklubbens hundutställning. Sedan bär det direkt därifrån av till centralen och pendeltåg och hela tjosan för att åka ner till nyköping med Ruffs och Sara. Härligt härligt.

Just nu kollar jag förresten på Room Service och upptäckte att de infinner sig i en lägenhet på mjölnerbacken. Det var ju lite trevligt. Ibland saknar jag nästan att hänga i Rissne. När man väl gör det så känns det så nostalgiskt mysigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback