Det gör lidtte ondtt

Igår hade vi vandring för idrottsbetygen. Själva vandringen var inte så farlig, förutom det faktum att jag sovit i fem timmar och inte hunnit dricka kaffe, så jag hängde liksom inte med rent mentalt. Efteråt så jobbade jag och på vägen hem så gick jag hem till mamma istället. Jag orkade bara inte gå en meter till. Pappa kom och hämtade mig, jag käkade middag och sen somnade jag. Klockan var väl ungefär åtta kanske. Vaknade halv elva och ahde sjukt ont i foten, fick linda om den med en sjal och trä på en strumpa. Såg ungefär ut som om jag hade en klumpfot. Kikade på sex and the city innan jag somnade om igen.

Idag ska jag träffa Ruffsi, men hon har mobilen avstängd som vanligt, den jäveln. Men jag kan käka lunch och skriva lite arbeten så länge, antar jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback