eniro.se är min bästa vän

Jag har hittat min nya favoritplats i Sverige, nämnligen Brunskog beläget i Arvika kommun. I Brunskog finns en massa områden döpt till så enkla saker som Leran, Skogen, Kullen, Berget, Myren, Udden, Bostället, Näset, Ängen, Torpet och Strand. Det här fann jag otroligt roande då man kan ställa frågan "Vart bor du?" och svaret blir "Jag bor i skogen". Eller varför inte i leran? Eller kanske på Ängen? Möjligheterna är oändliga. Me hjärta Brunskog.

Uppdatering:

Efter att surfat lite på nätet fann jag Brunskogs turisthemsida. Enligt Brunskogs turistkarta är Brunskog ett "Recommended Tourist Place!". Jag har nu bestämt vilken destination min nästa semester kommer att ha som mål. Dock ser skogen ganska grön ut, vilket drar ner förväntningarna något.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback