14.11.09 Hakuna Matata, Hakuna Matiti

Tänkte slänga upp ett blogginlägg för ovanlighetens skull. Sen sist har jag som sagt åkt till Tanzania, hunnit hem och börjat klaga på kylan. Ja, jag avskyr kylan och rusket så pass mycket att jag planerar in en resa norrut nästa helg. Varför inte satsa på vintern med en gång? Men för att vara ärlig så vill jag abra bort från stockholm och alla stockholmsdrägg ett litet tag. En helg gör inte så mycket förändring kanske, och nog finns det norrlandsdrägg också. Men ändå.

Och om jag ska förklara Tanzania närmare så gör jag det helst inte än. Jag har liksom inte smält det än. Det känns inte som om det var jag som var där. Eller så är det den så kallade "Narnia-effekten" vi diskuterade i gruppen. Som om man klivit in i en garderob och upplevt en sån jäkla massa och så kommer man ut, allting är precis som vanligt och man vill berätta men det känns inte som om någon kommer att förstå. Och till på köpet måste man göra ett jäkla 100p projekt av skiten.

 
Kåta giraffer, yes box, giraffes during foreplay och rädda, om något skitiga och söta masaiungar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback