06.04.10 Maria Mena

Maria Mena. Jag bara älskar den kvinnan. Var hemma hos pappa en sväng i förrgår och förde över lite gamla album, som jag inte har påmin bärbara dator. Förde över dempå Ipoden. Har nu lyssnat på både Maria Mena och Dashboard Confessional jättemycket, troligtvis för nostalgins skull. Men cokså för att Maria Mena är såfruktansvärt bra. jag blir bara så lycklig. Och jag minns förstaoch absolut bästa spelningen på Peace and Love förra året. Menas första visit i Sverige, och finns det någon ödmjukare och gulligare tjej så let me know. Okej, jag tänkte inte sitta här och göra reklam, men det värmde så i hjärtat att få tralla med i hennes hjärtskärande men å så vackra låtar.



I am fragile
I am hopeless
I´m not perfect
but I am free



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback