17.08.10 I've got soul but I'm not a soldier

Jag vet att jag använder den här bloggen mestadels som en klagomur. Men det är som det är.

Om inte jag kan ta mig till Finland i helgen så möglar jag nog på riktigt. Inte en jävel är kvar i stan nu. På riktigt. Precis varenda jävel har åkt bort, eller kommer att åka bort till helgen. Till och med halva min familj. De enda jag har kvar att umgås med är min mor och min hund och de är inte så sjukt spännande. Okej, det finns folk kvar i stan. Men inte såna som jag riktigt vill umgås med.

Och jag vill inte börja i Uppsala, för jag har ingen jävla lägenhet. Och inte har jag några pengar så jag kan köpa ett pendlarkort förrän två veckor efter skolstart. Jag skulle bara vilja gå gymnasiet ett år till. Eller ha sommarlov i ett år. Förutsatt att det är sommar i ett år då alltså. Tomatkarneval varannan månad. Midsommar var tredje.

Jag vet inte vad jag vill göra längre. Jag vet inte om jag faktiskt vill plugga. Men jag har absolut ingen aning om jag hellre vill jobba. Morr.

Jag bara orkar inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback