Citat, Närpes sommar 2010

- Gud vad underligt det luktar… Vad är det som luktar? Är det jag som luktar? Vad är det som luktar?
'sniffar lite på sängen'
- Usch. Det är Eddi som luktar…


- TISSAN!!!!!!!



- Alltså jag vill bara ta livet av mig!
Två sekunder senare
- Men ååh, det kan jag ju inte! Jag ska ju supa i helgen!!



- Vadå? Jag har inte gjort nåt!



- He that sat beside me in the car. What he’s name?
- Who? Alexander Gran..?
- He was soooo handsome! Does he have a girlfriend?
- Yeah
- Oh, that’s too bad
- But you have a boyfriend as well
- I know……



- Men sluuuta! Gå bort! Vi tittar på Alexander!!!! Det är Alexander Skarsgåård!



J: - Rebecca! Snälla, kan inte du hjälpa mig att hitta en tjej?
Inne på discot spanar J runt efter en passande fröken och hittar ganska snabbt sitt mål.
J: - HON!
’Pekar på en liten svarthårig sak som inte kan vara mycket äldre än fjorton år’
R: - Är du säker…?
J: - Jadå! Hon!
’R går fram till tjejen i fråga och viskar’
- Det där är min brorsa, han är snygg och jättejättesnäll. Kan inte du dansa med honom?
’Och voilá, så står de och dansar tätt intill varandra’
J: ‘viskar’ – Tack Rebecca, TACK!


- Vad sitter du där och står lång ut, för satan?!



Inne på R-kiosken med J som är under 18
- Ett grönt Smart Maxi
- TA ETT RÖTT LM OCKSÅ!!



- Can’t you tell me when he breaks up with his girlfriend, and then I’ll break up with Mattias and come here to Närpiö?



- Alla bögar är ju bättre än te.x lesbiska. För på varje lesbiskt par ryker två kvinnor, men på varje bögpar lämnar två kvinnor!!



- JE E FERNANDOU, FRÅEN VARGHÅLMIIN?



- Alltså jag fattar inte, han har som bara varit otrogen mot dig typ fem gånger…
- Det är faktiskt sex gånger.



- Klaga inte. Det är bra att vara bakis. Då känner man i alla fall att man har gjort någonting kvällen innan.




- Fernando Vargholm från Bäckviken?!






Kommentarer
Crista

HahahahahaahaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWW<3

2010-08-04 - 16:59:21
Crista

Joo, he kan vi ju, men e je mytchy lättan att prata män öga mot öga :'D

Np. The Kooks - I Already Miss You :'(<3

2010-08-05 - 13:28:44 LÄNK: http://crista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback