06.12.10

18 dagar kvar till jul och min familj är typ världens grinchar. Mamma vill inte åka till Finland och fira jul med den lilla släkt vi har och någon julgran tycker hon inte att vi behöver. Mina alternativ inför julafton är alltså att sitta hemma i en lägenhet utan julkänsla med min juldissande mor, en grinig bror (som enligt min far kommer fira jul på det stället jag väljer att inte vara på) och en galen hund. Eller, så kan jag åka med min far och hans kära sambo och fira julafton med hennes släkt. Alltså någon annans griniga släktingar. Hooray!

Det är ju tur att snön har kommit i alla fall...



Familjen Storgårds-Lind?



Kommentarer
mamma

hoppsan - vissa är det visst synd om.....

2010-12-06 - 15:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback