19.03.10 Nästintill höjden av lathet

Hade inga lektioner igår och bara en idag. Soft. Kikade förbi hem till Johanna en sväng ikväll men skulle vara hemma vid halv elva för att ta ut hundarna på sista rundan. Fem över tio är jag på väg till tunnelbanan och inser att jag inte riktigt orkar halvskynda mig och ringer pappa istället. Pappa hade inget särskilt för sig och gick med på att skjutsa mig. Soft. Det vann jag säkert hela tio, femton minuter på. Och så fick jag lite mer än 2 minuters kvalitetstid med min far som jag inte sett på typ två veckor.

Imorgon ska jag tydligen på midsommarfest. Eller "Midsommar i Mars" som det så fint heter. Söndag drar jag nog förbi till Täby en sväng och kikar föri i Second Hand-butiken Ruffsis mamma jobbar i.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback