Flyttplaner

Alltså, jag börjar bli riktigt taggad på det här med att flytta hemifrån nu. Jag vill flytta nu med en gång! I söndags var jag med pappa och Irene som kikade på en ny TV hos Siba. Då strosade jag runt lite i butiken och slängde trånade blickar på kaffebryggare, brödrostar och stavmixrar. De ska alla gå i rött. Helst OBH Nordicas "Chili" serie som jag längtat efter sedan 8:an. Hoppas de finns fortfarande. Hur som helst, och så i duschen idag, tänk att ha hela hyllan fylld med sina egna produkter. Åh, jag ska bara köpa duschprodukter med fina förpackningar. Slippa ha schampooflaskan och mina omsorgsfullt utvalda balsamförpackningar trängandes med inte lika så omsorgsfullt utvalda produkter. Å så ska jag ha en golvmopp, söta grytlappar, Tuppawere burkar, välstadat badrumskåp och ett sött set med tvålfat och tandborstglas osv.

OBH Nordicas Chiliserie :D



Enda problemet är att chiliserien är något dyr. Jag menar, en kaffebryggare för över tusenlappen känns lite amitiöst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback