Flyttplaner #3

Jag bara tjatar och tjatar om att jag ska flytta till hösten. Men jag ser så sjukt mycket fram emot det att jag bara inte kan vänta. Dock har jag börjat få lite ångest. Jag har inga problem med att bo ensam. Men tänk att komma hem till en tom och mörk lägenhet och inte ens en hund viftar på svansen. Eftersom jag inte kan kidnappa en av hundarna så får jag helt enkelt komma på något nytt. Allergivänligt måste det vara också. Här har vi mina alternatuv:


Minigris!




Kanariefågel..eller undulat



Sphynx katt.
HHAHAHAH, seriöst. Det ser ut som en korsning mellan råtta och chihuahua. Anorektisk sådan dessutom.



Sibirisk katt. Ligger dock på ett antal tusenlappar.



Cornish rex katt. Haha, Anorektisk Hitler-katt med jätteöron?



Guldfisk



Nakenmarsvin. HAHA det ser ut som en förkrympt flodhäst.



Chinchilla. HEJ! Jag har en ekorre hemma!



Sköldpadda


Jag skulle så sjukt mycket vilja ha en minigris, men de är tydligen stört krävande. Dessutom så är de inte så mini hela livet ut. De kan bli över en meter långa och väga upp till 70 kilo som fullvuxna, vilket betyder att de väger mer än typ Stina. Och jag vill ha en minigris á la Scrollanstorlek.




Kommentarer
Johanna

NAKENMARSVIN FTW! Fy fan vilka vidriga små djur! <3

(minigris <3, sibirisk katt <3<3)

2010-03-25 - 21:00:42
rebecca

Ja, alltså jag skulle såå vilja ha en minigris, men grejen är den att har jag otur så blir den liksom större en stina. och jag vill inte ha ett helt jävla svin hemma

2010-03-25 - 23:27:34
Tara

Håller med för alltså nakenmarsvinen var jueh inte direkt gulliga! inte nakenkatter heller dåra!

Men sibrisk katt är fan det sötaste djuret jag sett<3

2010-08-23 - 18:39:28
Toris

Det finns faktist microgrisar!! De är mindre en mini och är det livet ut!

Skit dyra bara =C!

2010-08-27 - 21:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback