Flyttplaner

Jag letade efter ett gammalt blogginlägg idag (vilket jag för övrigt inte hittade). Däremot upptäckte jag en annan sak, nämnligen hur ofantligt tråkig min blogg har blivit. Vart tog humorn vägen, kvinna?! Nåja, jag tänkte inte bli roligare idag heller utan fantisera lite om inredningsprylar. Skickade in ansökan till Åbo Akademi förra veckan och nästa vecka öppnar ansökan för Uppsala. Därför börjar jag inreda min studentlägenhet i huvudet.

Grateful Dead Steal Your Face Roses TapestryNEW! Peace & Love Tapestry
Grateful Dead och Peace tygplancher


Bambu-gardiner i någon dörr


Udda teservis med blommönster


Rökelser. Gärna med en hållare liknande denna

Bambuvindspel, ca 75 cm
Vindspel i bambu

Aromalampa, spisen
Aromalampa i form av en spis och kaffekanna, awsome!


Marimekko bäddset


Stol "Myran"


"Kobra" telefon


"Egg"-fotölj


Virkat lapptäcke som sängöverdrag


Gammal väckarklocka



Köcksklocka


Bordslampa


När vi ändå är igång så anförskaffar vi oss en jukebox också.


En gammal radio


Eftersom jag troligen inte får taoetsera så köper jag lite fint tyg och hänger på väggen istället.


En gammal TV


Batikmönstrat duschdraperi

Okej. Börjar ni bli illamående? Ungefär hälften av ovanstående prylar är väl troliga. Sedan önskar vi oss också That 70's show DVD-box. Och så lite skivor, typ Grateful Dead, Pink Floyd och Led Zeppelin.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback