Repris på repris på repris

En ny trend på facebook. Och en ny trend bland stockholmstjejer. Proffsigt tagna fotografier som profilbild på FB. Det är ju i sig trevligt att alla kan få känna sig lite extra fina för en gångs skull. Dock tycker jag att fantasin inte varierar så där överdrivet och jag börjar bli lite less nu.

Jag har sett det förr, liksom. Det var fint första gången och rätt så vackert andra gången med. Men nu orkar jag inte längre. No offence för er som nu låtit er plåtas, missförstå mig rätt, bilderna är fina och ni är fina på bilderna. Men gränsen känner jag gick någonstans mellan orginaliteten och reprisen. Och jag hindrar er absolut inte från att låta er fotas, men lägg upp bilden någon annan stans än som facebook profilbild. Typ väggen kanske?

Okej, förlåt. Jag ska sluta klaga på allt hela tiden. Men enough is enough! Och återigen, ta inte illa upp ni är fina, men fantasin. Fantasin. Spegelbord, vägg, händer på bordet, lätt förvriden spegelbild och en jävla massa hår. Om och om och om igen.



Peace out och may the force be with you. Till oändligheten - och vidare!



Kommentarer
LilleN

haha, inte tänkt på det förut men det stämmer ju. Vill oxo ha ett spegelbord

2010-03-16 - 11:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback