Sommardrömmar

Den inte allt för nyktra damen på bilden nedan lovade mig i  somras att ge mig bilderna från hennes visit i Tomatkommunen. Fyra månader efter sommarlovets slut fick jag USB-minnet i hand. Cirkus 2 månader efter det har jag äntligen lagt in dem på datorn. Men eftersom minnet var litet och bilderna stora fick det inte plats så många. Men jag fick ett gäng fina bilder från Jens och Julias 18 respektive 17 års partaj. Och oj vad jag fick sommar abstinens. Snöoväder, SL-kaos och slask i all ära, men sommaren är nog och förblir bäst. Å jag vill bara ha sommar och sol å så lite koskit i hagen. Men nejdå, det tyckte inte Zeus (som bland annat går under titeln vädergud) och efter att sänkt temperaturen sådär lagom så att man kunde ana våren i horisonten så la han på lite extra snö och minusgrader lagom till måndagsångesten. Slask, snö, is, halka, benbrott. Tack för det, tack tack. Jag tröstar mig med det inte allt för nyktra damens bilder istället.




    
   




Kommentarer
Hanne

härlig lejon, härlig???

2010-03-02 - 11:55:32 LÄNK: http://hannelangels.blogg.se/
Hanne

Jag hade hållit låg profil, det var det mest ovärda bronset någonsin. Dom hade tur i lottningen och sen när dom väl möter ett bra lag förlorar dom med 6-1, inte det snyggaste bronset på länge men det är ju fortfarande roligt!

2010-03-02 - 12:04:22 LÄNK: http://hannelangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback