17.05.10

Ska uppdatera lite mer seriöst, typ imorgon eller så. Men jag kan ju kort säga att vi har haft projektveckor (Filosofi A, Religion B och Psykologi A) de senaste två veckorna och pågår den här veckan ut. Vår grupp har haft sjukt flyt och det ser ut att bli ytterligare en långhelg att se fram emot eftersom vi är typ klara nu.

På tal om långhelg så var det American College Party hemma hoss Johanna i torsdags, det var kul men framförallt roligt att träffa folk som jag inte sett på länge. Grannarna klagade så vi flyttade efterfest hem till Henning där jag dock bara stannade 10 minuter innan jag vandrade hem.

På fredagen kom Hanne och tre andra norrlänningar på stockholmsvisit och jag tog en tur på stan med dem och sen kilade vi förbi Dovas. Dock var det svinvarmt inne och spöregn ute, så det var lite jobbigt när man varken riktigt kunde sitta inne eller ute. Men jag tyckte iaf att det var trevligt. Lördagen tog jag ytterligare en tur på stan med norrlänningarna och sen en sväng på stan för mig själv. Tänke kollain nya solbrillor men blev utan, istället satte jag mig i det soliga fina vädret i kungstädgården och läste min fantastiskt braiga bok. Så blev det utgång på kvällen igen. Hanne var trött så hon och Erik gick till lägenheten och sov vid tolv medan jag gjorde staden med Heidi och Magnus. Vi hade iofs väldigt roligt trots att jag inte känner dem sen innan. Det blev Treat och så Dovas där vi stannade till stägning. Magnus var så faschinerad över att shottarna bara kostade 20 (För i Umeee, där kostar de HUNDRA tjugi!) så han beställde in totalt 14 stycken. Fyllekäk på donken och sen tog jag tuben hem i soluppgång och duggregn.


Idag är det för övrigt min namnsdag. Och så Norges nationaldag såklart.


Och för er som har missat det så är Kungsträdgården äntligen i blom



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback