23.05.10

Hektiskt helg nu igen. Veckan var dock chill. Vi var klara med vårt projekt redan på tisdagen så onsdag var ledig, torsdag redovisning och fredag ledig. Soft. Torsdag var jag på försolebarnens dag med Maël i Råsunda. Det var sjuuukt varmt men jättemysigt! Jag kände mig dock något mammig med min Wisteria Lane-inspirerade outfit. Men vi blåste blåsbubblor bland annat vilket den lilla fransosen tyckte var jätteroligt. Och så bjöd jag ju honom på en Piggelin också.

My & c:o hade studentskiva i fredags och jag var även med på middagen som för övrigt var stööört god. Tre rätters då. Vi kunde dock ha fått mer efterrätt, men jag ska inte klaga för jag fick hela fyra glas vin gratis till maten, för att inte nämna välkomstdrinkar. Skivan var egentligen den sämsta jag varit på men jag hade trots det sjukt roligt. Temat var B och jag och Johanna var Bill och Bull, med fina grönvita 50-talsklänningar dock. Hemfärden var rätt rolig då vi var fyra som skulle till sumpan. Vi satt i fosterställning i varandras knän och sov, jag har aldrig varit så lycklig av att lägga mig ner i en sval och nybäddad säng när jag väl kom hem. Men så var ju klockan halv fem också.

För övrigt taggar vi inför fredag för så ska jag och Hanna till Amsterdam! :D

Bild snodd från Elin-pelin föreställande Lisa utklädd till Barr.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback