17.10.10

Beskrivning över helgen:

Fredag: Fösta föreläsningen på en å en halv vecka. Jobbigt att kliva upp på morgonen men annars rätt lugnt. Köpte tvålkopp på Claes Ohlsson. Stockholmsbesök av fröken Lund och partyparty på kvällen. Ganska så awsome.

Lördag: Två inte så överdrivet pigga brudar, dvs fröken Lind och fröken Lund fick sig inte till att äta frukost. Men efter en väldigt mysig höst- och stadsprommenad fick vi i oss en otroligt god lunch på Öfre Slotts Café. Strosade runt och kikade på diverse turistiga saker. På kvällen kikade jag på film med Paulina. Rätt så gemyntlig dag.

Söndag: Har inte gjort någonting vettigt överhuvudtaget. Tänkte börja läsa min bok men fick mig aldrig till det. Kikade på alla avsnitt ut nya säsongen av Vampire Diaries och sen föreslog Paulina en prommenad. Det var mysigt, och så fick vi se våra surroundings också. Efter det fortsatte jag att göra oviktiga och helt meningslösa saker och nu tänkte jag krypa till Kojs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback