24.10.10

Det är ju tur att man kan göra soppa på en spik i alla fall. Jag kanske inte äter sådär överdrivet varierande kost, men gott är det i alla fall. Kände mig för övrigt sjukt duktig idag när jag i mörker, snålblåst och regn fick mig till att cykla till ICA Maxi. Så nu kan fantasin flöda i matlagningen, åtminstonde i en veckas tid.

Man kan göra mycket på ganska lite, ändå

För övrigt har jag världens snällaste far. Han ringde mig idag och kom med ett ganska väntat besked, nämnligen att månadens telefonräkning är ganska fet. Dock var han gullig nog och föreslog att han betalar den åt mig så kan jag köpa en ny vinterjacka för pengarna istället. Underbara pappa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback