27.10.10 Part two

Jag borde åkt till Stockholm redan idag egentligen. Ända sedan jag kom hem från tentamensraporten har jag suttit och fösökt fördriva tiden och önskat att det ska bli torsdag morgon så jag kan sätta mig på tåget nångång.

Emma i klassen råkade försäga sig för nån tag sen att hon hade en blogg men vägrade tala om vad den hette så jag kunde kolla in den. Så som den no-lifer jag varit idag ägnade jag mig en kvart av min tid till att leta upp den. Sagt och gjort. Fast det var inte så spännande egentligen. Dock fick jag se lite bilder från diverse utflykter och klassfester jag inte sett förut.

Bland annat rotade jag fram denna från Emmas och min "turist-dag" här i Uppsala:

Kan även tala om (och sno den lilla historiebeskrivning Emma hade i sin blogg), att dessa kanoner belägna vid Uppsala slott är riktade mot Domkyrkan för att Gustav Vasa hade en lite dispyt med dåvarande biskopen och ville prove a point.

Nu ska jag slösa på vatten och värme och ta en låång dusch. Sen ska jag kika ett avsnitt CSI NY och krypa till kojs.



Kommentarer
Emma

Hahaha du är allt rolig du! :D

2010-10-31 - 23:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback