02.09.10

De senaste dagarna har varit sjuukt jobbiga. Att pendla mellan Uppsala - Stockholm har tagit på krafterna, både fysiskt och psykiskt. Jag har varit nära till gråt typ varje kväll av ren utmattning. Inte bara att det inte riktigt finns någon rutin, resorna är långa, föreläsningarna och texterna att läsa in, utan det har varit så mycket intryck och grejer också. 

Har i alla fall fått tag på ett tillfälligt boende nu för september månad, så det är jätteskönt. Bor i en liten stuga tillsammans med två Finska tjejer. Vi har ju sovplats, kokvrå och badrum så det är egentligen inget att klaga på. Vi har till och med en liten altan. Och en TV.

Imorgon har min klass Nollning och vi är uppdelade i tre grupper. Jag är Team Ninja så jag måste väl köpa en svart mössa att klippa hål i eller dylikt imorgon. Och hopefully så lär jag känna min klass imorgon, vilekt jag inte gjort än.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback