05.09.10

Som sagt, jag vaknade igår morse och hade så sjuuukt ont i foten att jag knappt kunde gå till badrummet. Och hungrig var jag. Och långt till Konsum, iaf för en utan förmåga att ta sig fram. Pappa var dock en räddande ängel och kom och hämtade mig. Åt gooood middag hos Mamma och fick sova i en stor och mjuk säng igen. Johanna kom förbi idag och vi gick och fikade. Eller rättare sagt: haltade fram, sakta men säkert. Packade nödvändigheter såsom kläder, påslakan, en extra kudde och så vidare. For till Coop och handlade med pappa och fick sedan skjuts upp igen.

Har suttit och samtalat lite med mina roomates och ska nu halta till duschen och sedan sussa. Börjar kvart över 8 imorgon och med ett handikapp som jag har tar det typ en halvtimme att gå. Sjukt trögt. Och jag ska till Ekonomikum, vilket jag aldrig varit vid förut så jag hoppas jag inte går vilse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback