11.04.11

Har idag varit på två föreläsningar, en "riktig" och en frivillig. Dock blev jag lite irriterad eftersom det visade sig att den frivilliga föreläsningen har jag i princip redan haft i gymnasiet. Anders Ryman, en antropolog som idag jobbar som journalist och fotat olika slags passageriter världen över. Bilderna var på utställning vid Raol Wallenbergs torg 2008 och vi var där på nån skoluppgift om det var i Religion A eller Samhälskunskap A eller vad det nu var. Dessutom har jag kikat igenom hela 560-sidors bjässen till bok som han gjort i samband. Så varken bilderna eller berättelsen kring dem var särskilt nya för mig. Dessutom har vi ju precis läst om passageriter i förgående momentet så inte ens det var något nytt. Det enda som jag tyckte var intressant var ju istället vilken kamerautrustning han använt sig av och alltså rena tekniker och tillvägagångssätt. Så det var lite trögt.

Efter andra föreläsningen ringde Thea och undrade om jag hade lust att ta en prommenad till Stenhagen i det fina vädret. Det blev ett besök på bolaget och Coop.

För övrigt så har jag (äntligen) fört över bilderna på min och Theas ASSNYGGA tribaltatueringar inför White Trash-party. Resultatet syns nedan.  Tyvärr måste jag göra er besvikna och tala om att vi fototillfället ännu inte bytt om till våra sjukt insane white-trashiga white trash outfits.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback