25.04.11 Knärpes

Jag har de senaste dagarna:
- Varit i Vasa och köpt porslin för 115€
- Fått ett nytt smeknamn av Vasabor: Fru Sverige
- Kört ett x antal raggarrundor i Näsby
- Haft på mig vinterjackan för att det är så förbannat kallt i det här landet
- Haft på mig diverse vårjackor för att det trots allt inte alltid är så förbannat kallt i det här landet
- Haft filmkväll
- Varit på ett x antal Teboil-kaffe
- Gjort lite halvt tappra försök till att tentaplugga
- Varit på alla vår favoripizzeria Casa
- Återigen: Pluggat oförskämt lite
- Och så vidare

Ikväll blir det ytterligare en filmkväll. Igår såg jag, Janna och Viika på Salt och ikväll tänkte Janna och jag ta en sväng till MB och MB för at kika på The King's Speech. Men imorgon så blir det banne mig plugg för hela slanten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback