16.12.11 Two weeks to go

Nu är det iofs två veckor kvar på det här året, men jag tänkte ändå börja sammanfatta året som gått. Lite punktvis sådär.

  • Jag har läst Antropologi B, där mesta av tiden gick ut på att få sluta tidigare och lyssna på huruvida hirsh är bättre kost för indier än ris.
  • Försökt laga Palt tillsammans med tre norrlänningar. Resultatet blev ätbart men inte så vackert.
  • Jag har i 30 gradig kyla knallat runt i Helsingfors med fina lilla My
  • Jag har gjort ett besök hos Livets Ord där jag också sprang på hela Viktor Rydbergs Gymnasium
  • Varit på otaligt många Flogsta fester, med varierade teman
  • Varit på Humanist-gasque där middagen var snål och efterrätten smakade skumgummi
  • Röstat i Finländska valet med Paulina
  • Firat påsk i särkemo
  • Kvalat in Valborg
  • Varit jätteförbannad under Valborg
  • Varit väldigt full på Pharmen... ett antal gånger
  • 6-1
  • Suttit på Flogsta-taken med Thea och druckit vin i solnedgången
  • Södra Latin och Johanna Rödtotten Lund tog studenten
  • Jobbat hela sommarn med mysiga små tanter och dementa små gubbar
  • Cyklat ca 65 mil under sommaren
  • Inte kunnat fira tomatkarnevalen
  • Åkt på en random resta till Yyteri
  • Köpt en massa köksprylar i Tuuri
  • Fyllt 20
  • Varit på systembolaget i genomsnitt 3 gånger i veckan första månaden
  • Blivit korridorsmamma
  • Börjat på en kvällskurs
  • Haft korridorskräftskiva
  • Hamnat i NNFF's styrelse
  • Sprungit runt på Snärkan med Henning och Martin
  • Blivit PR-ansvarig i Etnograferna
  • Varit på Inspektorsskiftesbal
  • Haft fältarbete
  • Hoppat av kvällskursen
  • Fått en julgran till korridoren
  • Hamnat på akuten
  • Börjat skriva min andra B-uppsats
  • Blivit med kusinbarn

 

 

Typ så, ja. Kommer jag på något mer lär jag väl tillföra det. Och om något fruktansvär häpnandsväckande skulle ske de närmsta dagarna lär jag väl lägga till det också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback