29.12.11 Julhelger och sånt där

Efter att jag lämnat Uppsala och innan jul så umgicks jag med kära lilla My och fina Frida ute i Nacka. Då var det forfarande snö och isbelagda sjöar och grejer så trots Mys bakfylla så blev det lite prommenad och att sitta och känna av vintern. Annars så myste vi mest och åt lite lunch.

Julafton var i mindre skala hemma hos mamma. Matkoma från julbordet och SVT hela dagen, precis som i vanlig ordning. Juldagen spenderades med andra halvan av familjen och sedan i Västerås med Hanna Gustin och såna-där-västeråsbor + en britt.

Resten av veckan har bestått i plugg och hundprommenader i "vårvädret". Har även tagit mig in till stan och suttit på Studentpalatset med Josefina och fick faktiskt en hel del plugg gjort. Vakta katt och köpa ny dator har jag lyckats med också. Imorgon tänkte jag pausa från uppsatsen och träffa en gammal kompis. Och sen är det ju nyår, gubevars! Den spenderas hemma hos en Flogstabo i Sundbyberg med ett gäng Södra Latinare. Och sen..sen..då får jag åka hem till fina Uppsala igen!


Hunden får julklapp och jag gömmer mig bakom julgranen


Och så här nöjd är man på julafton när man får paket från syrran!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback