06.02.11

Veckan som gått har bestått av måndag skola, tisdag skola, torsdag skola, fredag middag på kalmars med några från klassen + klubb på ÖG, lördag började med en lite smått akward lunch och senare ett trevligt men udda bandhäng vid kalmars bostäder och slutligen White Trash-party i Flogsta. Det sistnämnda var ganska awsome. Inte minst med tanke på min och Theas fantastiskt White Trashiga outfits. Och då absolut inte minst på våra fantastiska Tribal-tatoos vi anförskaffade oss kvällen till ära (I tvättäkta tusch!). Slänger upp några bilder senare.


Men den här söndagen har jag ägnat mig åt veckans favoritsyssla: The OC. Jag känner mig lite efterbliven, men jag fick sjuukt mycket cravings av OC och säsong 1 när jag gick hem från krogen, ensam i mina tankar förra veckan. Och jag är typ besatt. Jag gillade nog inte ens serien lika mycket som jag gör nu. Tidigare idag såg jag säsongsavslutningen och satt och grät i min ensamhet och kände mig sjuukt patetiskt. Var tvungen att ringa My som fick trösta mig lite lagom tills jag tyckte det var dags för säsong 2.



(Har för övrigt hittat ett ny favoritsida att underhålla mig med: Akward family photos)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback