12.02.11

Jag har under veckan:
  • Lagat Amerikalåda. Måste erkännas att den inte vann över pappas, men om jag får säga det själv så var den faktiskt godare än mammas. Så lite pluspoäng borde jag få.
  • Skrivit 3/4 av hemtentan på två dagar
  • Öppnat mig ett sparkonto och känt mig lite duktig
  • Beställt ett sjukt stort paket från panduro. Här ska det pysslas venitaniska masker inför Humanistgasken!
  • Sett klart andra sängsongen av OC. Tredje är nedladdad och klar, men får ligga och vänta tills jag skrivit klart hemtentan.
  • Och så framförallt: Taggat till rejält inför Helsingfors-resan med My! Jag hoppas jag har lika mycket flyt med tentan resten av helgen så kanske jag kan bege mig mot den svenska huvudstaden redan måndag kväll, för jag fick lite Stina-abstinens igår. Och så tänkte jag och My besöka VRG innan vi far mot landet i öster.
Nu har jag lovat att hjälpa Tilda i korridoren att hitta en klänning till gasken så det blir lite shoppingpaus i plugandet. Men det tycker jag att jag har råd med, så effektiv jag har varit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback