03.01.11

Sitter och pluggar samtidigt som jag kikar lite på Oprah. "The last season". Jag börjar helt allvarligt fundera på om det inte hade varit värt att skaffa sig en biljett till sista säsongen. Förutom att det är självaste Oprah Winfrey vi talar om, så har hon ju bjussat publiken på allt från presentkort i kopiösa belopp till en bil år varenda person i publiken. Och inte är hon sämre i år. Just så talade hon om att hon ska åka med hela studiopubliken till Australien i ett flygplan kört av John Travolta (som är utbildat pilot f.ö). Det hade ju inte suttit helt fel. Fast jag stör mig lite på att hon ska upprepa sig själv hela tiden.

Oprah och några av de 276 personer som fick sig varsin Pontiac G6



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback