En liten årskrönika

Årets kärlek: Viktor Rydbergs finfina Gymnasium Jarlaplan! Jajajajajaaarlaplan!
Årets bästa stad:
Amsterdam. Helt klart.
Årets motto: Där ser man, sa den blinde till den döve när den lame skulle cykla!
Årets musik: We speak no Americano, någon?
Årets förändring: Skulle väl gissa på Uppsala, då
Årets film: Jag är lite tråkig, men eftersom det är ett Harry Potter-år, och det näst sista dessutom, så får det bli Harry Potter och Dödsrelikerna del 1. Men i övrigt har det varit ett bra filmår med grabbar som DiCaprio och Depp.
Årets finaste ägodel: Mina fina Låtsasfarbrorn-örhängen som nu bara återstår till hälften
Årets bok: Efter 6 månaders väntan fick jag äntligen läsa "The Southern Vampire Mysteries: Dead in the Family" i maj.
Årets café: PANINI! Och så var det det där supermysiga stället i Amsterdam som hade ett par katter som sprang runt och satt på stolarna och en latte som skänkt från åvan.
Årets resor: Kryssning, Amsterdam och Finland.
Årets favoritplagg: Min blåa hängselkjol från H&M Garden Collection
Årets i-år-ska-jag-inse-och-har-insett: Att jag är störst, bäst och vackrast




Favoritplagg och favoritcafé för 2010



Kommentarer
Crista

PAPPAMERICANO<3 Ååååh, I miss you hun! :*

2011-01-05 - 23:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback