04.05.11

Gick in på Aftonbladet och upptäckte att KTH's Arsitekturskola, som ligger precis vid VRG och Engelbrektskyrkan, står i världens brand. Halva Östermalm avspärrat och 40 brandmän jobbar på saken sen klockan 7 i morse. Lite läskigt sådär. Det verkar hända så sjukt mycket i Stockholm nu när inte jag är där, haha. Aftonbladets artikel finns i alla fall här.

I vilket fall, idag ska jag städa mitt rum och sedan hem till Emma för en tidig middag. Ikväll blir det en sjukt förtjänad tentafest som jag verkligen känner att jag behöver. Herregud, satt typ hela natten och hela morgonen för att lämna in tentan en kvart innan deadline igår. Blir nog inget supebetyg, men inlämnad är den, och jag kan i alla fall säga att jag försökte någorlunda. Nästa problem blir till att komma på ett B-uppsats ämne. Eller, än värre, hitta en bok som passar till ämnet och därifrån komma på en frågeställning. Sheisse, jag är typ stört stressad just nu. Skriva uppsats är inga problem, i alla fall inte för min del, däremot så stressar jag sönder när det kommer till ämnet. Och så hitta nåt som är genomförbart på så pass lite tid. Gaaah.

I helgen blir det stockholm, och det ser ut som om min kära lilla mor kommer hit på fredag och hälsar på först.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback