04.10.11

Igår var jag och Tilda och hälsade på hemma hos Camilla. Kändes precis som vanligt. Som om att sitta inne hos Camilla vilken korridorsmåndag som helst, bara det att det var lite längre hem till mitt eget rum. Men det var trevligt att hänga vi tre igen.

Idag har jag inte hunnit med så mycket, fast jag gick upp vid sju imorse. Hade föreläsning mellan 8 och 10, sen cyklade jag hem och körde en powernap. Skrivit lite på ett brev till en liten tös i Yttermark, lagat lunch, skissat i min skissbok (har äntligen börjat komma igång igen!) och så har jag cyklat till systemet en sväng. Köpte en flaska Minttu inför vårt Room Crawl i korridoren och så två flaskor vin. Har fortfarande inte hittat ett favoritvin i klass med El Tiempo. Dessutom hade de inte Sangre de Torro heller, så jag plockade på mig ett annat torres vin och något annat random spanskt.

Nu tänkte jag läsa lite i kompendiet innan jag cyklar till Norrlands för fotoföreningens höstfix.




Kommentarer
En liten tös i Yttermark

Ja väntar hårt på bräive dett! Buri gråt all dagar tå ja siir postlådon e tom :(

Btw, väit du at Yttermarket ha stängd? haha

2011-10-04 - 21:19:43
En liten tös i Yttermark

Hallååå vart försvinder mina kommentarer? I </3 blogg.se

2011-10-04 - 21:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback