05.10.11

Igår var det Höstfix med fotoföreningen. Något sådär låtsasseriöst med val av ny styrelse och grejer. Jag fick min redan halvt utsedda postition som Mat & Sprit ansvarig, eller "Oskärpa" som det så fint heter i vår förening. Erica blev lite smått besviken då hon inte fick bli NV-ansvarig (Norrlands Varjehanda), men blev PR-ansvarig istället. Så helt löttlösa blev vi ju inte. Det behövdes ju självklart firas med en flaska champagne på Snerikes där vi också fick hänga lite med Martin, Henning och Karin. Helt bra och trevlig kväll.

Dessutom har vi bestämt att anordna en fest med tema Mad Men vid något tillfälle. Tycker att jag som nytillträdd på min styrelsepost även får agera festfixare. Sådetså.


Denna bild har jag stulit från Hennings facebook. Föreställer en inte allt för pepp Martin och en till synes sur Rebecca vid ett tidigare Snerikes besök.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback