24.10.11

Tentaångesten börjar lägga sig en aning. Om än väldigt lite. Har skrivit lite mer än hälften av frågorna och har alltså "bara" 2,5 kvar. Två frågor kan jag nog lyckas färdigställa någorlunda imorgon, så får jag bita tag i den sista på onsdag. Har jag tur och ork så finns det tid till lite finslip innan inlämningen på torsdag eftermiddag. Kan inte säga att jag är särskilt nöjd med min prestation hitills, och lär nog vara generellt missnöjd när jag lämnar in skiten. Men det är ju bättre att ha gjort det, och försökt, än att bara ge upp. Vilket jag måste säga ha varit en lockande och ständigt återkommande tanke.

Jag citerar George Clooney och säger att the only failure is not to try.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback