29.09.11

Tänkte köpa en ny höstjacka (den blåa känns lite uttjatad) och spanade lite på H&Ms hemsida. Visade sig att jackan jag ville ha hade 100kr rabatt om man beställde den på nätet innan 1 oktober. Dessutom hade jag 50kr i rabattkupong, så det blev ingen fraktavgift heller. Good for me. Dock glömde jag såklart att beställa de fina handskarna jag vill ha, så jag tänkte kika in i butiken när jag ändå är i stan imorgon. Och med det jag sparat på rabatterna så "kostar" handskarna bara 180. Ännu bättre för mig!



För övrigt har H&M just nu sjukt fina fuskpälskragar i lite olika färger. Men med tanke på priset funderar jag på om man inte skulle knalla in på Beyond Retro istället och investera i en 30 år gammal död mink eller hare istället... (Djurvän - javisst!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback