01.04.12 Ny design

Eftersom jag är så sjukt dålig på det här med att blogga tänkte jag att jag iaf kunde skaffa mig en lite mer tilltalande layout. Vårstäda lite, liksom. Och sen var väl tanken att jag egentligen skulle komma igång och återupta det här med daglig bloggning. Sen kan jag inte lova att jag kommer sluta fylla den med nördhumor. Eftersom jag är en nörd, alltså.

I veckan åker jag till Finland och Närpes. Blir borta en vecka. Hoppas bara jag får plugg gjort, annars är jag ganska shitfaced. Men det ska bli nice att få åka iväg, har fan inte varit "hemma" sen i sommar. Det är fan 7 månader, och som Malin sa här om dagen så borde det vara rekord. Och som det ser ut nu blir det nog inte mycket Finland i sommar heller. Nä, tacka vet jag kaffe på Teboil.

Men det firar vi med en lagom pepp bild från -08.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback