02.04.12 April's fool

Om det var någon som missade att det var första april igår så måste jag lista de absolut bästa aprilskämten. De två bästa är lätt Google's och Youtube's. Men så är jag ju en nörd också.






I vilket fall... åker till Finland nu på onsdag och förmodligen blir det Stockholm redan imorgon. Tänkte hälsa på Pappsen lite, som varit i Indien en sväng. Men jag hatar att åka bort nånstans om det ser ut som helvetet självt här hemma, vilket det liksom gör just nu. Så tvätta i massor, damsuga, torka ytor och putsa fönster. Och packa förstås.

I övrigt har jag taggat Finland hela veckan med att lyssna på Radio X3M. Kanske inte något som får mig att se fram emot intellektuella samtal och så, men ändå. Jag diggar han rikssvensken som partar på Jouren, tycker han pratar så fruktansvärt fult. Men så måste jag ju faktiskt påminna mig själv om att det är ju sådär jag låter i sällskap med österbottningar....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback