11.08.12

Idag har jag "pluggat" och bakat morotsbröd. Och så har jag äääntligen fixat Photoshop som har krånglat i typ ett halvår. Får se hur länge det håller bara.

Och vid tio hörde jag Flogstavrålet ända hit. Min första tanke var "Ååååh... jag vill heem!". Jobbigt. Men nya korridoren börjar se lovande ut. Vi har redan en korridorsmorsa som mer än gärna delar på "ämbetet" med mig. Och så har vi en tjej som blev sjukt pepp på min idé om ett room crawl i början av terminen. Något sånt hade de aldrig haft, tydligen. Så det får vi lov att ändra på! Fräscht är det också, i köket alltså. Och delad dusch fungerar faktiskt finfint. I och för sig har jag lite annan dygnsrytm än de andra, så duschen är liksom alltid ledig när jag duschar innan jag går och lägger mig. Vilket är typ 2 på natten. Dessutom behöver jag inte oroa mig för att någon annan står på kö, så det är rätt chill. Å andra sidan borde jag vända tillbaka dygnet lite eftersom alla mina vänner redan pluggat klart för dagen innan jag hinner till Eko för att plugga med dem.. heh..

Imorgon har jag bett Camilla ringa och väcka mig när hon drar för att plugga kl 8, så det är väl bäst att jag försöker krypa till kojs snart.. får se hur det går med det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback