16.07.12 Random Corridorer

I fredags var det grillfest i 6:5, och eftersom det var hela 4 pers kvar i den korridoren blev det till och med Room Crawl. Supergod mat och väldigt goda drinkar! Blev en lite halvtaskig utgång på V-dalas gasquesläpp och så efterfest i Flogsta. På lördagen vaknade jag och var helt sjukt bakis och trött. Bra början! 16dk skulle vi köra fördrink på Snerikes revolutionsgasque, men min kära karl och Eric är inte nån av dem särskilt duktiga på det här med framförhållning. Efter att ha stått färdigt klädd och stampat med foten i över en och en halv timme fick jag skrika lite till innan vi tog bilen till stan. Hann gjorde vi såklart som alltid, även om jag var minst lika svettig som alltid. Men jag var så stressad att bakfyllan gick över, så det var ju bra. Väl på plats mötte vi upp stackars Zäta och Hanna som snällt väntat.

Kvällen var i alla fall sjukt lyckad! Bra sällskap, bra och lite udda mat (te.x grodlår och snigel) och för en gångs skull riktigt bra bordsgrannar. Och så var inte släppet en besvikelse heller.

Söndagen var seeg. Men jag bakade i alla fall en paj. Hjälpte herrn att packa lite saker och bevittnade den smärre katastrofen. Lite om sig och kring sig, så att säga. Fick ett litet infall och bestämde mig för att ägna denna morgon till att städa och packa lite så tar jag och åker med till Dalarna när herrns mor kommer förbi idag. Sådetså.

Dessa bilder stal jag från herr Z. Tänkte väl kanske ladda upp en bild eller två sen när nation själv lagt upp bilder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback