25.07.12 Jag är inte bitter

Idag är det den 25:e. Hade jag varit duktig hade jag fått CSN idag och då hade jag typ nästan varit lite halv-rik. Men nu är jag istället ganska oduktig och är återbetalningsskyldig istället. Så det suger. Ganska jävla jättemycket. Så det är bara för mig att vinka sparkontot adjö. Därmed är det trevligt med utbytesstudenter som lämnade kvar massa mat i frysen som jag kan nalla av i alla fall. Blir lite konstiga matkombinationer, men ändå. Sen blir det att knega på Orvars ett par gånger i veckan närmsta tiden. Och sälja av onödiga saker på Blocket.

Sen hatar jag min sommarkurs. Den är iofs rätt intressant och så, men jag orkar verkligen inte plugga. Det är väl för att jag måste, gissar jag. Det brukar ju vara så.

Och så är det meningen att man ska börja packa. Flyttar om en vecka. Men sånt är ju också sådär fruktansvärt jobbigt och otaggande. Så istället gör jag ju såklart absolut ingenting. Dricker kaffe och surfar runt lite.

Men jag har i alla fall en väldigt fin sjömansklänning, så jag ska inte misströsta!
(Och om en månad åker jag till Finland! :D :D)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback