14.05.12 Moving on

Bästa Flogsta,
Jag har nu kommit till en punkt där jag insett att det är dags för mig att gå vidare. Sernanders väg 6:3, det är inte du, det är jag. Jag vill uttrycka min eviga kärlek för dig, kära 6:3. Du kommer alltid ha en särskild plats i mitt hjärta. Dessvärre har jag nu stött på Studentvägen 16:3 och känner att jag måste gå vidare i mitt liv, börja på ett nytt kapitel. Vill ändå tacka dig 6:3 för två fantastiskt underbara år. Kontraktet skrev jag på idag, så nu finns det ingen återvändo, även om jag inte sagt upp mitt nuvarande än. Men i augusti så förvinner jag. Jag vet inte än om jag tagit rätt beslut, det återstår att se. Oavsett så vill jag att du ska veta att du är speciell!

Med all kärlek
Rebecca


Älskling




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback