26.09.12

Jag stressar ju då på som vanligt. Hela förra veckan var bestående av styrelsemöten, redaktionsmöten och fullmäktighetsmöten. I helgen hann jag umgå lite med Johanna som flyttat till stan. Skitsnack och rödvin. Helt i vanlig ordning, alltså. Och i söndags var det städdag på Norrlands. Inte superkul direkt, men sjukt värt om man tänker på städsexan.

Varjehandan är iaf skickad på tryck nu efter att vi haft korrläsning i måndags. Supertaggad på att få den i brevlådan! Igår satt jag och pluggade med Tilda och Hanna på EP. Hade föreläsning och sen gick jag och Hanna till Norrlands så att jag kunde fotas för funktionärstavlan. Sket i att gå på landskapet som efterföljde och gick hem till mig och lagade middag istället. När Hanna sen hade gått tyckte jag att det var en bra idé att dra fram symaskinen och avsluta lite projekt jag har haft liggandes. Satt och sydde fram till typ 01. Bra grej.

Idag tänkte jag börja på med ett städprojekt och fixa i ordning min knarkarkvart till rum. Det ser verkligen fördjävligt ut här inne. Men jag har kommit igång så sent så det lär ju inte hända. Ska iväg på årsmöte med Fotoföreningen lite senare idag. Som sagt, bussy bussy.

MEN - Jag har i alla fall (något impulsivt) köpt mig en balklänning på Tradera. Lite väl lång kanske, men det går ju att fixa till. Annars satt den jättebra. Superbilligt vill jag inte påstå att det blev, men jämför man vad en ny kostar i butik så är det ett kap. Bilderna är från traderaannonsen, för jag orkar inte fota.



 



Kommentarer
Mamma

....jösses! En balen hemvävd ylle nästa paljetter.....! :-)

2012-09-26 - 19:50:14
Emma

Haha, vad rolig du är! Spontanshoppar en balklänning från Tradera, du är allt söt du :)När tänkte du använda den? Höstbalen?

Svar: Ja, jag gissar det.
HuvaN

2012-09-27 - 22:20:32 LÄNK: http://aventyriminnesota.blogg.se
Crista

Holy motherfucking shit, vilken underbart fin klänning! 8)

Svar: Visst är den? Fyllespontanköp när det är som bäst!
HuvaN

2012-10-07 - 01:48:20 LÄNK: http://www.anticrista.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback