I wonder who'll be there for you when I'm not

Varför är jag arg och varför blir jag ledsen? Kan jag inte bara låta folk vara? Sköt liksom ditt eget liv, bruden. Men jag måste lägga mig i, bry mig, störa mig. Jag bryr mig ju inte, men jag måste endå veta, ta reda på, snoka. Jag är och förblir en crazy stalker person. Varför? Jag vet inte. Kan du inte lägga av? Jag har försökt, det är ju inte som om jag inte vill. Jag blir bara less på mig själv. Och vad tjänar det till att veta allt hela tiden? Jag blir ju bara arg. Jag är nöjd och glad men jag bryr mig för mycket om hur alla andra mår. Jag hatar det hos mig själv. Håkan muntar i alla fall upp mig. Jag älskar dig Håkan.

And why can't you just hold me
And how come it is so hard
And do you like to see me broken
And why do I still care



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback