Once more you open the door

Först vill jag bara säga att nej, jag är inte efter. Jag har bara inte skrivit följande nyhet i bloggen än. Men jag skuttar av lycka varje gång jag tänker på det. Filmhistoriens hetaste kärlekspar återförenas i nya Revolutionary Road som har premiär i sverige i Januari, tror jag. Nämnligen Kate Winslet och Leonardo Di Caprio! Puss på den nyheten! 11 år sedan sist men usch vad man kan åldras. Älskade, älskade Leonado. Han om någon var min första förälskelse. Haha.

Och trots att jag bara måste se den här filmen så känns det så fel bara av att kolla på scenbilder. Hon har istället för långt rött lockigt hår en axellång ljusblond och rak frisyr. Han är muskulös och småskäggig istället för en liten men ack så vacker yngling.

Ni vet, 11 års skillnad pictures...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback