Populäärimusiikkia Vittulajänkältä

Helt ärligt, jag är förbannat jävla trött på ditt lilla självömkan och hur synd det är om dig hit eller dit. Gör något åt det då! Du akn inte förvänta dig att någon ska plocka upp dig och sätta dig i trygghet! Kliver du i skiten så får du rengöra skon också, för I bet your mom won't do it for you! Aningen pratar du direkt med någon och säger somd et är, att du inte orkar mer och inte vet vad du ska göra eller så kniper du käft och löser problemet. Sitt inte och klaga på allt fan i helvetet om du inte har en aning med vad du vill med eländet. För inte fan tänker jag sitta och lyssna på skiten.
You self destructive
Little girl
Pick yourself up
Don't blame the world
So you screwed up
But you're gonna be ok





I alla fall. Imorse vaknade jag klockna 5 av att jag fick sms från amerikat. Fats jag blev ganska glad av smset å det gjorde liksom ingenting. Somnad eom gjorde jag också. Klev upp vid elva, åt gröt till frukost och städade rummet lite. Sedan trallade (läs: trallade! Skuttade, hoppade) jag iväg till pappa och slog in paket i vitt och brunt papper med lack på. Så fint så fint. De har skaffat gran och lagt i ljusen men jag fick pappa å gå me dpå att klä granen på tisdag. Traditionsenligt var ordet. Sen TRALLADE jag med musik i lurarna tillbaka till mamma där jag åt en underbar middag och nu förstår ni s börjar Populärmusik från Vittula på femman. Och det ska vi se, för den är så bra. Puss puss.



Kommentarer
MYSPYYY

alltså ja har inte hunnit. :( å nu istter ja å jobbar. ja fiskar skitne när ja kmr hem från finnelandet.

2008-12-22 - 12:21:42 LÄNK: http://mypieces.blogg.se/
Anonym

vad glad jag bliratt du fick smset. skrev aldrig mitt namn men du ar smart sa du gissar sakert att det var jag , hihi :) jag har gratis sms sa!

2009-01-04 - 05:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback