We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year.

Skulle lekt med Malin idag. Men det blev inte riktigt så, så jag sov till halv två. Har suttit hos mormor och morfar och kollat på tv hela dagen. Mormor lagade mat och satan vad gott! Jag har ju fan inte ätit en riktigt lagad måltid sen i torsdags! Jag har förresten fortfarande sand i hårbotten. Och i skorna. Har förresten fått utslag längs båda benen. Inte bara myggbett stora som äpplen utan eksem typ. Kliar ÖVERALLT och jag har smörjt in mig med Tea tree oil. Luktar bastu om hela mig.

På tal om bastu for jag till Simon på kvällen. Hannes och Nellies sista dag i Närpes så vi var ju tvugna å samla ihop oss lite. Klubben å Levi kom. Å så Rickard och sen Malin. Jag och Hanne roade oss med att hoppa över diken och springa ikapp. Folket gick i bastun men jag stod inte ut för mina utslag kliade ännu mer där inne i värmen så jag gick ut och dränkte mig i kallvatten. Sen fick jag smörja in mig i bajsoljan igen. Slöae framför tvn och fick skjuts hem av Simon. Simon har btw fulaste gräsklipparen. Men jag ska endå köpa tio stycken. De kör sig själv. Haha, yay.

Nu ska jag sova, Jag hatar Kalajoki. Det är sand överallt! Jag hatar sand. Men vi måste endå till Kalajoki nåt mer. Nästa år, elå na.



Kommentarer
Brandon Lee

Sand på en sandstrand är inte helt ovanligt, vad vill du att man ska göra för att du ska slippa sanden, asfaltera stranden,?,.(fan va fint det rimmar), du är varmt välkommen till Kalajoki igen,.PERKELE!

2008-07-31 - 19:07:55 LÄNK: http://deaddogdump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback