Nu kan du skaffa bredband, tv och telefoni från Telia för bara....

Förlåt för att jag är så inaktiv och ointressant nu på sistone. Men jag orkar bara inte. Jag har inga tankar, inga definerbara känslor och absolut ingen inspiration längre. Förlåt. Ni ska se min skissbok. Skaffade en ny för två månader sedan. Jag har lyckars skapa ETT verk. En liten ful skiss som ingte säger nånting. Fan vad jag suger. Men jag vet ju att jag känner, bara det att jag vet inte vad. Och jag vet ju vad jag tänker, men alla tankar liksom blandas in i en stor gröt och jag kan inte få ut nånting vettigt ur den. Det enda jag vet är att jag mår illa på alltihop. Och att jag känner mig ensam, trots att jag umgås med folk mest hela tiden. Förlåt för att jag e jobbig, men det kan inte hjälpas. Ni får gärna skjuta mig i armen om ni tycker att jag är för mycket. Gud vad jag bara inte ORKAR. Och skolan är för första gången..typ nånsin..riktigt år jäövla helvete. Jag är så jävla skoltrött att jag bara skiter i allt. Miss MVGbarn kommer förlora i alal fall två bokstäver om det fortsätter så här. Inte bra. Inte bra alls. MEN GUD NU SKA JAG SLUTA KLAGA. VAD I HELVETE ÄR MITT PROBLEM??? RYCK UPP DIG UNGJÄVEL! Ja, det ska jag. Nu ska jag fan logga ut från den här skitdatorn och göra nånting vettigt med mitt liv. förlåt igen.



Kommentarer
LilleN

inte riktigt okej att nämna gud 2(!) gånger i ett inlägg!

haha, nej jag menar hej, hittade din blogg

2008-11-08 - 16:50:35
HuvaN

Ja, men gud och jag har ju som sagt en närmare relation nu för tiden. Haha.

Jadu, det var ju kul att du hittar min blogg just när jag är uppe i mitt damp-inlägg humör.

2008-11-09 - 16:25:03 LÄNK: http://huvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback