No he can't read my poker face

Nu har inte jag varit sådär superseriös på ett tag i den här bloggen. Jag tänkte att jag skulle vara det nu. Jag har funderat lite över det här spelet jag kör med. Min favoritlek. Jag orkar inte längre, jag har liksom tappat intresset för det. Men just nu är jag inne i en omgång och även fats jag inte orkar med det så måste jag liksom avsluta. Och jag är en dålig förlorare, och det här är inget lätt spel om man inte är på allerten. Jag blir så irriterad och sjukt jävla förbannad! Varför ska det va så svårt!? Det brukar vara en lätt match men nu jävlar har jag motstånd och mitt highscore är utom räckhåll. Jag får alltid som jag vill men nu har jag uppenbarligen mött en jämlik motståndare och det stör mig som en mottangande mobil intill en radio. Förresten hatar jag metaforer. Nej, nu ljög jag. Och nu urartar inlägget så det är bäst jag lutar. Jag kan helt enkelt inte vara seriös, men jag fick sagt det jag ville nu i alla fall så okej då.

Engelska nationella imorgon och jag har knappt läst förberedelsehäftet. Duktiga jag.

poker-face.jpg poker face image by RKRockers



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback