20.10.09 Off I go

Tänkte mest blogga för att. Idag kom Hanne till stan för att träffa en tysk som var utbytesstudent i samma area som hon var i USA. Guidade henne lite till uteställen hon kunde gå till och lite sådär. Mest generellt hur tunnelbanelinjerna gick och hur hon skulle gå för att komma till tex gamla stan osv. Så skvallrade vi lite Närpes också. Pratade med Simon och Janna i telefon och de fick uppdatera oss lite. Kanske hinner träffa Hanne och Johannes, som tysken heter, en snabbis under lunchen. Har ju 65 minuters lunch och hennes lägenhet ligger ju 10 min gångavstånd från skolan så.

Annars har jag packat och förberett inför Tanzania. Lyfter från arlanda 21 imorgon.

Nu ska jag hoppa i duschen och skrubba mig ren från topp till tå. Man vet aldrig när man får duscha nästa gång. Tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback