18.09.11

Idag har jag tvättat, laddat upp kräftskivebilder på FB (ska ladda upp några på bloggen också) samt handlat lite mat. Var på posten också och hämtade ut ett fint litet paket idag från Dermoshop. Var tvungen att öppna och sniffa lite på Choklad Kroppspeelingen som Emma beställt. Den luktade så gott att jag nästan ville äta av den. Ska nog undvika att lukta på Choklad Body Buttern som hon också köpt, för risken finns ju att jag råkar använda lite av den..


Min beställning
Sminkbortagning, sminkbortagningsservetter, ansiktspeeling, bomullsrondeller, glansserum, deo och så fick jag en penna på köpet


Emmas beställning
Ansiktscréme, Chocolate Body Butter, Chocolate Body Peeling, Valnöthandcréme och glansseum



Kommentarer
Emma

Värsta fint du har gjort då, bakgrund och grejer :)

2011-09-21 - 02:16:37
Huvan

En fleecefilt, men visst!

2011-09-23 - 20:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback