13.04.12 Finland & Påsk

Kom igår med båten tillbaka till Schweden och Stockholm. Supertrött som vanligt och med alldeles för mycket sprit med mig i bagaget orkade jag inte ta mig till Uppsala förrän vid typ 2-tiden. Väl hemma blev det att plugga i vårsolen och dricka vin med Mikael. Det blev visserligen lite för mycket vin och skitsnack och lite för lite plugg. Men ändå.

Finland var trevligt, men lite väl kallt. Som det brukar, med andra ord.


Fredag hos Herr MB och fröken MB


Jag och Janna


Söt-Crista och jag drack lite mer vin än resten. Vi var ganska roade, i alla fall.
Sen hoppas jag att inte de andra blev irriterade..



På Eskilsö var det vinter


Herr MB borrar hål i is och fröken Sand chillar i sol


Mysväder!


Eikei och Fred var förbi till Eskilsö med sin "lilla" hund också.


Sen fick jag en puss av söt-Malin också.


Grilla korv ska man också.


På måndagen fick vi kusinbarn på besök. Och kusin fick hund i knät.


Mamma stickade medan hunden låg upp och ner


Ibland så ligger hon faktiskt upprätt också.


Och så memma. Såklart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback